söndag 12 december 2010

Myssöndag

Är så mysigt att få låna hit mamsen och mormor en stund lite då och då och äte god mat och umgås. Efter att mormor tagit hand om oss alla i så många år är det skönt att få bjuda tillbaka lite ♥



Blev stek, potatis och sås och till efterrätt ananaspaj med vaniljglass och vaniljvisp, mumsigt värre.

Efter att ha diskat och plockat undan satt jag mig äntligen ner för att sammanställa morgondagens presentation. Är ju jag i ett nötskal, att dra ut på allt in i det längsta för att sedan jobba stenhårt under en tid. Tror jag jobbar bäst under press faktiskt, men det skulle vara skönt att vara ute i god tid någon gång. Men idag valde jag sovmorgon framför att kliva upp och jobba =)

Mumsig ananaspaj blev det till efterrätt
Mormor och mamma hade en present med till mig, två flaskor glögg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar