onsdag 15 december 2010

Mamma, varför smakar det bara vatten om mitt te?

Tog mig en halvtimmes sovmorgon i morse eftersom jag ska iväg på provtagning och inte tänker åka till jobbet före, det skulle jag aldrig gjort! Normalt sett följer jag samma rutiner varje morgon, och då flyter det på hyfsat bra, bla äter jag ALLTID frukost i lugn och ro innan jag väcker barnen. Men i morse skulle jag äta tillsammans med barnen och då gick det mesta snett. I stressen och förvirringen tog jag fram två tepåsar precis som jag skulle, men jag stoppade visst dem båda i min temugg. Lillen han fick hett vatten, en halv tesked honung och lite socker i sin...jättemumsigt om man nu gillar honungsvatten, mindre gott om det var citronte man trodde sig fått.

Aja, nu är både jag och min mosade sparris till hjärna på banan igen, påklädd och klar och redo för en dag på jobbet. Provtagning först och sedan en timmes sjukgymnastik på em ska jag också hinna med. Bäst jag rappar på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar