fredag 10 december 2010

Ljuvliga fredag

Blev en kort men intensiv vecka på jobbet för min del som började med två dagars sängliggande men efter det har det varit full rulle.

I går kväll var jag och 7 andra kollegor bortbjuden på en intressant och trevlig kväll, mer om det senare.

I kväll är det IDOL FINAL, det missar jag INTE. Och sedan har vi en lugn och mysig helg framför oss där jag bara ska ta det lugnt. Slå in resterande julklappar och kanske kommer mamsen förbi på lite mat.
Men först jobbet...


Julgranen 2010 i rosa och silver (en mycket mörk och dålig bild, men det är inte mycket ljus ute om dagarna bortsett från den vita snön - får hoppas på lite sol i helgen så jag kan få en fin bild) och vad passar bättre till årets färgtema om inte polkagrisstänger?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar