tisdag 7 december 2010

Kärlek ♥

Hade precis gått och lagt mig när tonåringen börjar ropa för fulla muggar från badrummet där han låst in sig med veckans Annonsbladet.
-Mamma, mamma du har fått en blomma i tidningen, ropar han.
Nähä, tänker jag det måste vara någon annan med samma namn, men när han läste vad det stod gick det ju inte att ta miste.

Blev alldelens varm i hjärtat och ledsen i ögat. Det var vår lilla tös som satt in en blomma till sin extra familj

Ett fång blommor till min älskade gudmor , för att du alltid finns där för mig, för att du alltid svarar när jag ringer och för att du tillsammans med Picke och barnen alltid ger mig en fristad när jag behöver det.
"Dotter" E


Spelar ingen roll att du inte är liten längre, Acka och Picke finns alltid här för dig stumpan. Är så glad att du trivs och att det går bra på det nya jobbet
 
Acka och Picke har jag och mannen hetat i snart 20 år, då Annica och Micke var för svårt att säga för den lilla damen när hon var liten, sedan har det bara hängt med genom åren =)
 
Säger som Geir Rönning alltid säger: Tjärlek ♥



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar