söndag 5 december 2010

Hoppas på en lugnare natt

Redan igår em började jag få känningar i mellangärdet och ryggen som framåt kvällen blev kraftigare. Trodde först det var för att jag tränat på pilatesbollen rätt så mycket, men när värken under natten övergick till riktigt kraftig smärta förstog jag att det måste var något annat. Känns som om det sitter en kniv under revbenen rakt genom kroppen och ut i ryggen, smärtan strålar ut mot höger sida.

Har tagit det lugnt under dagen samt tagit smärtstillande och sovit middag och på em har smärtan varit lite mer dämpad. Upplevde samma sak i slutet av sommaren och då liksom nu hävdar gumsan att det är ett gallstensanfall. Själv har jag ingen aning men ont som satan gjorde det i natt. Nu hoppas jag det blir en bättre natt för det är sista dagen på bosklutet imorgon. Men blir det sämre igen har jag lovat mig själv att ringa Hälsocentralen så de får kolla vad det beror på. Kan ju även vara mitt gamla magsår som bestämt sig för att bråka med mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar