torsdag 2 december 2010

Helt utmattad - TGIF

Fredagen kunde inte komma mer lägligt för jag är verkligen helt utmattad. Har varit en hård vecka på alla sätt och vis, så i helgen blir det till att vila upp sig ordentligt. Har bara en sak jag tänker se till att få gjord och det är att klä julgranen, allt annat får vänta till en annan dag.

Brukar ju köra färgtema på granen, förra året var rött och guld, i år har jag planer på rosa, vitt och silver. Men det är inte världens enklaste sak att hitta rosa kulor så vi får se hur det går med det temat. På ett eller annat sätt kommer granen på plats iaf =)

Men först ska fredagen stökas av, är lite av en mellandag för mig i bokslutet, rapportering igår och på måndag. Men det betyder inte att jag har lite att göra för det. Kanske dags att masa sig iväg så man får komma hem någon gång.




Tänk vilken skillnad i julstämning det blir om det är snö till jul eller inte. 2007 (översta bilden) hade vi en grön jul, endast lite rimfrost i gräsmattan som försökte lätta upp stämningen. 2008 var det en vit jul och 2009 (nedersta bilden) blev ju som alla kanske minns vääääldigt vit och vacker. 2010 verkar lovande hittills, massor med snö och julstämning so far =) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar