måndag 27 december 2010

Fryssen och orkeslös

Känner mig långt ifrån pigg idag trots en tyst och skön dag på jobbet. Fick massor gjort tack vare att det inte var speciellt mycket folk där. Tog fram lite siffror till IT folket, skrämde upp marknadsfolket med nya priser samt stökat undan massor av påbörjade saker på mitt skrivbord. Men jisses vad jag har varit fryssen, först har jag suttit med kupévärmaren på underskrivbordet hela dagen och nu sitter jag insvept i morgonrock och filtar hemma. Muttrar lite för mig själv om att det är för kallt inne, men tydligen är det mig det är fel på för termometern säger 25,4 grader och barnen har sprungit runt i bara kalsonger hela kvällen.

Ska ta och krypa ner och sova så kanske jag blir lite piggare tills imon

Trots att jag jobbat hårt hela dagen fryser jag som en gnu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar