tisdag 7 december 2010

En sista stunds vila

I mon får det vara nog med sjukfrånvaro och jag traskar åter mot jobbet. Pigg? Nä, men jag får försöka ta det lugnt så ska det nog gå vägen. Jobbigast blir nog att varken få sovmorgon eller middagslur, så det få bli tidig sänggång imon kväll.

I dag har jag efter en låååång sovmorgon ätit lunch med två av mina tidigare kollegor, en av dem hade jag inte träffat sedan jag slutade där för ett år sedan så det var riktigt skoj. Men trots att jag knappt åt något av lunchen mådde jag pyton efterråt, så riktigt kry är jag nog inte. Har tagit det lugnt hela em och endast småplockat lite i alla jullådorna.

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på 112 på liv och död med kidsen.


En vit amaryllis och tre vita hyacinter, så juligt det bara kan bli =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar