tisdag 2 november 2010

Typiskt november rusk

Grått och trist och blött ute, typiskt novemberväder med andra ord. Men det kommer ju alltid några fina dagar emellanåt, gäller att ta vara på dem bara.

Barnen har som sagt var höstlöv, mannen har haft kurs i två dagar och ska alldelens strax åka iväg för att jobba natt. Själv ska jag ta och natta de två små och sedan mig själv. Trött som jag vet inte vad, är för mycket nu helt enkelt och det känns i hela kroppen. Blir ytterligare 1,5 stressiga dagar på jobbet nu, sedan på torsdag em ska vi ha avdelningsmöte och efter det lite After Work med god mat och trevligt sällskap som avslut på en slitsam månad =)

Efter det är det fredag igen och en förhoppningsvis solig och fin helg på det. På tisdag i nästa vecka ska jag och en kollega luncha med mina tidigare kollegor och sedan på kvällen är det kalas för vår underbara mormor som fyller 85 år ♥

Tur man har lite att se fram emot mitt i den stressiga vardagen =)


Våfflor är en perfekt lunch när man är stressad, dessutom tycker ju barnen att det är gott så man
slipper en massa gnäll om äcklig mat. Tror jag ska införa våfflor lite oftare på matsedeln =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar