fredag 26 november 2010

Snart rullar vi mot huvudstaden

Har en massa saker att göra först bara, ingen av oss har börjat packa, jag har en tid inbokad på annas topp till tå, jag måste handla mat och godis till barnen och min mamma så de slipper ut och handla i helgen och jag måste göra färdigt det sista fikabrödet inför söndagens försäljning...sen så kan vi ta bilen och försiktigt köra mot Stockholm.

Mannan var ut och skottade sent igår kväll, av det syns inga som helst spår just nu för det har vräkt ner snö hela natten. Så det blir till att skotta minst en sväng till innan vi åker, sedan får sönerna sköta skottningen i helgen så min mamma slipper göra sig illa. Är ju två år sedan nu som hon bröt armen efter att ha vurpat på väg till vår bil för att hämta lillen på skolan, så jag vill helst att hon ligger lite lågt så det inte sker flera olyckor.

Dags för mig att sätta lite fart om jag ska hinna all mina måsten innan vi åker.




Vitt så långt ögat kan nå när man kikar ut genom fönstren. Men såååå vackert =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar