tisdag 30 november 2010

Sista november

Jaha, då har ännu en månad snart passerat och det återstår endast en månad på detta år. Känner mig bestulen, vet inte var dagarna tar vägen, de är bara borta. Jäkt och stress dagarna i ända =(

Sedan jag kom tillbaka från semestern har jag legat i otakt på jobbet, fast det är en månad mellan varje bokslut sitter jag ändå där sista dagen och har massor av sånt jag borde ha gjort. Så även denna månad *suck*

Ska ta fm i morgon till att försöka komma ikapp, för jag hinner inte jobba över spec länge om jag ska hinna baka tills på onsdag. Måste hinna handla också för i vanlig ordning glömde jag hälften och resten fanns helt enkelt inte att köpa på de två affären jag var in på idag.

Har iaf köpt en pilatesboll så nu blir det rygg- och rumpövningar så det står härlig till framöver...nu jädrans ska den dåliga ryggen puts väck!

Ett och två kämpa på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar