torsdag 25 november 2010

På ett plan till Malaysia

Nu sitter min pappa och hans sambo på ett plan till Malaysia sedan 22 minuter tillbaka, med andra ord har de en bit kvar till sol och värme men iaf. Vi är ju inte ett dugg avis för vem vill byta sol och värme mot stormvindar och -4??

Nä jag tar mycket hellre på mig vinterskorna och mössan och åker till jobbet....not!

Men jag har väl inget att välja på så det får nog bli jobbet för min del iaf, men imon far jag och mannen mot huvudstaden (fast sol och värme lär det ju inte bli), oj vad skönt det ska bli =)

Vilken tur att vi fortfarande har parasollet kvar ute ifall det blir extremt varmt och soligt i helgen...eller så är det helt enkelt så att vi glömde ta in den och nu har ingen lust att pulsa fram och hämta det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar