fredag 12 november 2010

Min fredag kväll

Efter en dag på jobbet med massor av budgetanalyser var det skönt att få komma hem och göra helg.

Fredag = myskväll med Syster Yster, köpmat, Idol och lite Skavlan.

Hann med denna vinters första lilla mugg med glögg innan syrran kom, oj så gott det var.

Behöver jag säga vem som var bäst i kvällens Idol final? Nä, kanske inte men jag gör det ändå...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay ♥

Sappar över till Skavlan i pausen och efter Idol, ett väldigt bra program tycker jag. Sen är ju norska så himla gulligt och roligt språk också. I dag var bl.a. Ola Rapace och Carola gäster. Vet inte om det är skilsmässan som gjort att Ola ryckt upp sig så. Karln var ju ruskigt snygg helt plötsligt, tidigare har han sett ut som en härjad slusk.

Dags att bänka sig för utröstningen i Idol, måtte bara min Jay hålla sig kvar.

Vinterns första mugg med glögg, givetvis med russin, mandel och pepparkakor *mums*



Vilken uppryckning av Ola Rapace, han brukar tyvärr ofta se ovårdad och sluskig ut. Men nu är han ju bara så snygg! Carola i sin tur är ju alltid så otroligt vacker.
I kväll var de båda gäster hos Skavlan. Kvällens avsnitt finns att se på svt play


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar