söndag 7 november 2010

Glögg ♥

Nu börjar december och första advent att närma sig med stormsteg och idag kände jag mig bara tvungen att inventera glöggförådet. Älskar ju glögg i alla dess former och vill gärna testa nya smaker och sorter hela tiden (tyvärr kommer min skrumpna hjärna aldrig ihåg vilka jag redan provat, vilka som var goda och vilka som var äckliga).

Fast jag har ju lite svårt att skilja mig från vissa flaskor, så antingen lär jag låta bli att öppna dem eller så måste jag köpa en ny likadan så jag har en kvar till senare.

Har ju tjuvstartat julen både när det gäller julmust och julskinka, men glöggen håller jag på en stund till. Men sen får det gärna vara glögg och pepparkaka på varje fikarast hela december och en bra bit in i januari.

15 flaskor hade jag just nu hemma, borde jag ju klara mig med råge i år =)


Gäller att ha koll på glöggförrådet så man inte står där utan när advent börjar närma sig.
Finns ju alldelens för stort utbud i butikerna för en glöggaholic som jag,
kan ju inte välja och därför kommer jag oftast hem med en av varje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar