onsdag 17 november 2010

Glad överraskning

Morgonens möte avlöpte väl, tjejen från säljbolaget var en riktigt pratglad och vältalande kvinna, så vi fick inte så många sylar i värdret. Men massor av information fick vi och tyvärr fick vi även bekräftat att de har i stort sett samma problem som vi har. De hade däremot löst en del av problemet med en Lotus Notesdatabas. Kan vara värt för oss att kika på framöver, vi kanske måste bygga en tillfällig lösning tills dess vi får ett nytt system.

Alldelens innan jag skulle gå hem för dagen ringde telefonen, det var en kille jag gick i skolan med i klass 3-6. Har inte pratat med han på över 15 år och nu undrade han om jag var intresserad att träffas på en lite re-union. Vore ju jättekul, hoppas att det blir några som nappar på erbjudandet bara så vi blir några stycken (hur många det nu kan bli när man gick i en 4-6 på landsbygden). Om inte annat skulle vi träffas för en fika eller lunch när han är i stan på säljuppdrag.

Har tänkt fota alla vackra träd ute, men jag hinner aldrig för det är mörkt när jag kommer hem.
Här är grannens stora träd i ett vackert snöfall förra vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar