måndag 15 november 2010

Fem arbetsdagar till nästa helg

Har haft en riktigt bra helg. I lördags kom först svärmor och hennes sambo på besök, de hade med sig en liten present. Sedan kom mamma på besök och hon hade med sig något helt fantastiskt...nämligen kålsoppa. Jag och lillen blev helt till oss och på två dagar har vi slurpat i oss hela den stooooora lådan med soppa. Tusen tack bästa mamma ♥


I går var vi först till pappa och firade honom på fars dag och sedan var jag en stund till gumsan på lite fika. Kände mig sjukt utvilad och på bra humör när jag lade mig igår. Men säg den lycka som vara för evigt, idag är jag sååå trött ist. Har knappt sovit en blund inatt, har problem från och till med att benen domnar bort när jag ligger ner och inatt har vänster ben från höften och nedåt varit bortdomnade hela tiden. Spelar ingen roll om jag ligger på mage, rygg eller sida. Så nu har jag lovat mig själv att dels ta upp problemet med min doktor när jag ska dit kl. 9 och dels beställa tid för massage. Har alltid fått till svar att det är en inflammation i ländryggen men nu vill jag veta varför jag hela tiden får denna förgrömmade inflammation och hur jag undviker den framöver. 
 
Har ett späckat schema hela veckan så det står inte på förren det är fredagsmys med Syster Yster igen. Och under nästa helg ska jag adventspynta för helgen efter det är jag bortrest.

Ännu ligger lite av snön som kom i förra veckan kvar. Ska vara lite kyligare i början av veckan så det blir vitt och fint i några dagar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar