tisdag 19 oktober 2010

Lavazza a Modo Mio Extra

I förra veckan hanns inte träningen med pga fullbokade dagar på jobbet så det kändes skönt att äntligen få komma ner och köra ett pass igen. Har inte hunit kolla efter hur resten av veckan och nästa vecka ser ut vid lunchtid, men jag hoppas jag ska kunna klämma in minst ett pass, gärna två. Sedan är det värsta över vad gäller budgetstugor och jag kan återgå till normala träningstider igen.

I morgon ska jag sammanstråla med en tidigare kollega för lite lunch, trevligt värre =)

Letar med ljus och lykta efter prisuppgifter, återförsöljare och omdömen om en espressomaskin jag har snöat in mig på, men jag gav upp för stunden. Antingen får jag chansa och köpa den eller så måste jag tänka om.
Eg vill jag ju inte alls ha en espressomaskin med pods/kapslar, men ska man köpa en som maler bönorna själv blir den alldelens för dyr.

Får leta vidare en annan dag, för nu är det redan långt efter läggdags.


Denna trendiga espressomaskin från Lavazza är både stilren och fräsig i mina ögon,
mannen håller inte riktigt med.
Den heter Lavazza a Modo Mio Extra och finns i flera olika färger och finns på deras hemsida för 1795 kr. Därifrån är även bilderna lånade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar