torsdag 14 oktober 2010

Imon är det fredag =)

Känns som om jag är inne i en liten dipp just nu, humöret är verkligen inte på topp och inte hälsan heller. Är konstant trött och när jag tror att jag inte kan bli tröttare utan att ramla av stolen och somna så blir jag ännu tröttare. Är en kamp att hålla ögonen öppen hela dagen och hjärnkapaciteten ska vi inte ens tala om.

Efter fyra mycket långa och hektiska dagar på jobbet så ser fredagen ut att bli riktigt bra. Ett möte på fm och lunch med en god vän, sedan har jag hela em till att komma ikapp alla arbetsuppgifter som fått kliva åt sidan under bokslut, revision och budgetuppstart.

Idag har servicetekniken varit hit och kollat på induktionshällen, är tydligen glappkontakt mellan "plattorna" och displayen så han har beställt hem en ny display. Kaminen är också felanmäld och förhoppningsvis kommer det hem en ny lucka i nästa vecka. Vi får inte elda i den eftersom den inte är tät så i natt vaknade jag av att jag frös något så kopiöst, hade tuppskinn på hela kroppen och iskalla fötter. Håller tummarna för skapligt väder tills dess det sitter en ny lucka på kaminen.

Ska ta och hänga lite tvätt och sedan krypa ner i soffan och invänta CSI klockan 21, om mina trötta ögon orkar vara vaken tills dess.

Hoppas på ännu en solig helg så vi får njuta av lite utomhusaktiviteter
på tomten innan vintern sveper in över landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar