torsdag 21 oktober 2010

I morgon är det fredag ♥

Härligt, härligt med fredag i morgon, bara älskar fredagar ♥

I onsdags hade jag en mycket trevlig lunchdate som slutade ännu trevligare när en hel drös av mina tidigare kollegor kom in på samma restaurang. En del av dem som sitter på kontoret i stan har jag ju lite kontakt med ännu, men nu var det även lite folk från Svedala, Kiruna, Järfälla samt lite IT folk från Essen. De kör lite utbildning gällande det nya Shared Service Center som de precis ska till att börja samarbeta med.

Fick lite ändrade förutsättningar att arbeta efter på jobbet igår, som leder till några rätt så arbetstunga månader framöver. Men det som inte dödar härdar, så vi ska nog gå stärkta ur det hela och vem vet jag kanske lär mig massor på kuppen =)

Men först lite skönhetssömn så jag orkar vara trallande glad hela den underbara fredagen ♥

Fredag=fredagsfika. Får se vad för smarrigt som det bjuds på.
Är min tur nästa vecka att baka något gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar