måndag 25 oktober 2010

Frukt-/rotfruktsskål

Måndag morgon och snart dags att gå till jobbet, blir en väldans massa budget hela dagen och resten av veckan med för den delen. Ska försöka hålla mig vaken hela dagen, för det blev nog inte mer än tre timmars sömn inatt. Andra natten med värkande rygg och dessutom en hjärna på högvarv (jädrans vad jag har budgeterat i mitt huvud inatt).

Ska väcka de två större barnen nu, lillen står redan i duschen. Sedan är det full fart här hemma fram tills 8 när jag och tonåringen lämnar huset och ut i kylan, -3,6 grader *brrr*



När inte morötterna fick plats i kylen fick de helt enkelt flytta in i fruktskålen. Höstigt vackra är de och strykande åtgång har de bland de knaprande barnen.
På bilderna syns också den höstiga ljuslyktan jag vann på PartyLite- visningen igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar