tisdag 21 september 2010

Rosa tårtfat från Bruka Design

Tisdag, andra dagen i veckan bara...tur att dagarna går fort för just nu känner jag bara för att ligga kvar i sängvärmen och gosa. Inte sjutton har jag lust att sätta mig på en kall cykel och trampa i rå, fuktig luft (och näst intill minusgrader, hörde att några på jobbet fått skrapa sina rutor igår *brrr*) ner till jobbet. Men man gör ju det man måste göra och när man väl är där går ju dagen av bara farten.

Idag ska jag gå den verkvisning som blev uppskjuten häromveckan, först lite teori om vad det är vi gör på jobbet och sedan en rundtur i våra fabriker. Ska bli riktigt intressant att få se hela flödet i vår tillverkning.

Men först ska jag tända en brasa i kaminen, äta frukost samt väcka barnen.
Det nya tårtfatet från Bruka Design. Fick plötsligt sådan lust att baka en härlig jordbubbstårta, men det är ju ingen som fyller förren i december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar