söndag 12 september 2010

Jobbar på min lediga dag

Straffar sig alltid att ta ledigt från jobbet, för nu ligger jag efter inför den kommande veckan. Alltså var det bara till att slå på datorn och börja jobba. Mycket suckande blir det när uppkopplingen är urusel och allting är toksegt. Tar minst tre minuter att spara förändringarna i excelarket varje gång och samtidigt törs jag inte knappa in allt för många siffror utan att spara eftersom det har en förmåga att hänga sig och stänga ner sig.

Men nu är det kaffepaus och jag har gjort i ordning en varm god cappuccino =)

Drack dena goda cappuccino på båten i fredags, mellansonen fick för sig att han skulle smaka och helt plötsligt är han förtjust i cappuccino också. Vilket leder till tjafs och sura miner när jag försöker förklara för honom att man inte bör dricka kaffe i 12-års ålder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar