lördag 25 september 2010

Hoppas på ny energi

Efter 12,5 timmars sömn är jag på benen sedan 10.30 imorse, inte spec pigg och glad men iaf vaken och uppe. Hade planerat att köpa lite ljung och andra höstblommor så jag kunde tömma ur blomlådorna och göra lite höstfint, men både febern och det dåliga vädret satt käppar i hjulet för det. Har spöregnat hela natten och hela dagen nu =(

Mamsen kom förbi med hennes underbart goda köttsoppa, så nu har jag ätit en tallrik och hoppas på att den ska ge mig lite ny energi. Ska nog ta min spännande bok och krypa ner i fotöljen en stund och vila mig i form. För idag bara måste jag ta mig till affären och fylla på vårt sinande kylskår!

Köttsoppa med hårdbröd och ost...finns inte mycket som slår det en sån här ruskig höstdag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar