söndag 12 september 2010

Grattis vår underbara tös ♥

För tjugo år sedan kom en söt liten flicka till världen, samma år som jag fann min stora kärlek i livet. 1990 var med andra ord ett bra år ♥

Den söta lilla flickan var mycket bestämd, pratsam, kramsjuk och väääääldigt morgonpigg under sina första år.Bl.a. skulle hon alltid läsa en saga om några små katter som rimmade (tjejen kunde den utantill men lik förbaskat skulle man läsa den om och om igen haha), minns inte vad sagan hette, men känner jag vår lilla tös rätt så minns hon säkert den. Hon skulle alltid kliva upp varje morgon mellan 04.30 och 05.30 och sitta i soffan och gosa. Hon åt väldigt sällan sin mat utan att man trugade...så tar vi en tugga för Picke...så tar vi en tugga för Sven (deras granne)...osv. Av någon anledning skulle hon alltid ha fiskpinnar när hon var hos oss, vet inte om hon fortfarande gillar det? Hon älskade att stå på en stol och diska med oss så hela köket var blött av diskvatten innan det hela var färdigt. Hon skulle alltid sova i mitten av sängen (än idag om vi ska vara helt ärlig...för mörker är inte något denna unga dam gillar). Men vad gör det när man är så söt och glad och kramgo? Spelade ingen roll om man var på ett uruselt humör som tinade man som en isbit i solsken när man umgicks med henne ♥

Vi har haft förmånen att följa denna söta lilla flicka genom åren och nu är hon inte längre en söt liten flicka utan en otroligt vacker och intelligent ung kvinna. Som idag fyller 20 år!

Jag hoppas och tror att du vet om hur mycket du betyder för hela vår familj, du kommer alltid att vara vår lilla "dotter" och vi älskar dig av hela vårt hjärta. Livet är inte lätt för någon av oss och du liksom många andra har fått dina törnar men vi finns alltid här för dig!

Många pussar och kramar på din stora dag från Acka och Picke med familj ♥

Jag tycker inte om att lägga ut personliga bilder i bloggen, så någon hel bild av vår underbara "dotter" tänker jag inte bjuda på, men en lite glimt av hennes vackra ögon kan ni få

1 kommentar:

  1. Älskade Älskade gudmor!!!!! <3 Att du ska få mig att gråta på min 20års dag.. :) Jag Älskar Dig & Er så otroligt mycket!!!! <3 PUSS

    SvaraRadera