onsdag 8 september 2010

Fortsatt stark krona

I dag stärktes den svenska kronan ytterligare mot euron, bra för oss som ska köpa euro i morgon. Euron nådde faktiskt sin lägsta årsnotering någon gång under dagen (perfekt för mig som bokade ett stort valutakontrakt i just euro under em).

Igår började äntligen Idol 2010, så skönt att få spendera kommande fredagskvällar framför Tv 4 och massor av bra musik. Idag hann jag inte se uttagningen, men jag har spelat in den så på söndag får jag sjunka ner i soffan och njuta en stund. Några av dem som sjöng igår var fantastiskt bra, så det verkar lovande även i år. Arga Snickaren hade premiär idag och finns numera på den inspelningsbara hårddisken så det får bli söndagsnöja även det. Hann helt enkelt inte med något tv-tittande idag, kom hem sent från jobbet och sedan var det full rulle med matlagning, läxor och packning. Tur vi inte åker förren till lunch imon så jag hinner uträtta lite ärenden på fm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar