måndag 13 september 2010

Ännu en galen vecka

När ska alla dessa stressiga, fullsmockade dagar ta slut? Mannen lurade hem mig strax före halv sju annars hade jag nog varit kvar ännu. Hatar att lämna jobbet och ha en massa ofärdiga saker som ligger på skrivbordet. Men tyvärr är jag i det läget att det kvittar om jag är kvar eller ej så blir jag aldrig klar iaf.

Underbart skönt att ta ett brejk mitt på dagen och ta sig en sväng till gymet, ska försöka lägga in ett fredagspass from denna vecka. Lika bra att köra på hårt när man börjar få in rutiner för att träna och dessutom känner att det börjar ge resultat i antalet upprepningar samt tyngre vikter.

Med tanke på den dåliga sömnen så bör jag nog snabbt krypa ner och försöka få mina normala timmar med sömn.

Sockersuget är svårt just nu och jag har tyvärr syndat varje dag sedan i torsdags, så nu får det bli skärpning på den fronten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar