måndag 13 september 2010

Alice Hagenbrandt - Samson

Har haft svårt att hinna med att se alla uttagningarna till Idol denna vecka, men som tur är finns de att se på tv4 play så det hinns nog med förr eller senare. Men av det jag sett hittills så har Alice Hagenbrandt blivit min klara favorit. Vilken härlig röst och låten är ju dessutom fantastisk, passar henne som handen i handsken.

Jaha, då var det måndag morgon igen och i vanlig ordning har jag sovit uruselt, jag ligger och vrider mig i sängen och går igenom hela veckans alla måsten i hjärnan om och om igen...precis som om det skulle hjälpa. Jag kan ju iaf inte göra något åt det mitt i natten =(

Dags att sätta lite fart, barnen ska väckas så de hinner duscha alla tre, sedan är det full fart mot skola och jobb som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar