måndag 2 augusti 2010

Sugen på kräftor

Varje gång jag går till affären vattnas det i munnen vid åsynen av alla kräftor och kräftskivetillbehör. Tycker jag har tjatat på alla jag känner om att vi borde äta kräftor men det finns aldrig någon passande tid. Men får jag ingen med mig så äter jag väl helt enkelt kräftor själv...på lördag får det bli så jag hinner med det på min semester =)


.Snart ska vi åka i väg och hämta ved, har inte hunnit bygga vårt vedförråd ännu så vi får stapla den på ett annat ställe tills vi kan flytta det på rätt plats. Eftersom jag aldrig köpt ved är jag lyckligt ovetande om hur mycket 3 kubik ved är.



Detta vedförråd finns att köpa färdigt från Lillevilla, men vi ska bygga oss ett eget. Kommer nog att se ut på något liknande sätt och skall placeras bakom förrådet vi precis har byggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar