onsdag 4 augusti 2010

Paus i städandet

Nu har jag tagit kaffepaus mitt i all städning. Började rensa lite i varmförrådet eftersom mannen behövde silikonsprutan och silvertejpen och givetvis låg de där ute under en massa bråte. Hade sällskap av flera stycken stora getingar, lyckades ta död på fyra stycken innan jag gav upp och gick in igen. Men jag hann iaf städa av bänken så det ser någolunda hyfsat ut där inne.
.
Nu ska jag leta lite tips på internet över hur man bygger ett eget arbetsbord, vi tänkte att lillen skulle få en bordskiva på bockar eller ben som har plats för två datorer så att både lillen och mellansonen kan ha sina datorer där. Har kikat runt lite i byggvaruhusen men inte hittat någon skiva vi anser passar i storlek och beroende på vad det är för typ av skiva så vill man ju inte såga i den heller.

Smågodis är min stora last i livet, fast i just denna skål fanns det inte speciellt mycket jag skulle vilja äta.
Har blivit lite för mycket av alla möjliga godsaker på semestern så det blir till att leva på sallad ett tag framöver när jobbet drar igång, men det är ju en av mina favoriträtter så det gör mig ingenting =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar