måndag 23 augusti 2010

Ångest inför eftermiddagen

Just nu skulle jag kunna säga upp mig med omedelbar verkan bara för att slippa hålla i utbildningen i eftermiddag. Fast det kan jag ju kanske inte göra, så då får jag hoppas på att jag ramlar av träningscykeln på lunchen och bryter ett ben och måste åka på sjukhuset så någon annan måste ta över utbildningen. Men sån tur har jag väl inte...så jag måste nog släpa min trötta kropp till jobbet och göra det jag förväntas göra *hua*

Blev inte mycket sömn i natt, mest en massa snurrandes runt, runt medan jag ältade utbildningsmaterialet i hjärnan. Minns tyvärr inget av det just nu så jag gissar att jag i min iver att lära mig det utantill för varje timme som gick kortade ner materialet tills det nu inte finns någonting kvar...tur man har stödanteckningar =)

Frukostdags och sedan promenad till jobbet, hade kunnat varit underbart skönt om det inte vore för massor av packning. Datorryggsäcken på ryggen som väger bly samt en väska med packning inför lunchträningen, samt matlåda.

Hoppas denna dag är över snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar