fredag 30 juli 2010

Fick lite gjort i alla fall =)

Efter att ha vimsat runt här hemma hela fm och eg inte fått någonting vettigt gjort så ryckte vi upp oss framåt em och tog oss till byggvaruhuset. 2 st OSB skivor och 8,5 m regel fick följa med oss hem och sedan smackade vi upp det lite snabbt på ena väggen i förrådet. På med lite vit grundfärg och i morgon kan jag måla med den riktiga färgen (verkar som om vädret tänker tillåta att jag även målar färdigt dörren i morgon).
.
Guidade mannen lite fint ner till Elfas hylla i byggvaruhuset och lyckades sälja in konceptet...så nu blir det till att fundera ut vad vi ska ha och hur vi ska ha det. Har lite små tankar i mitt huvud, men jag måste mäta och rita lite så får vi se vad det blir. Finns ju inte direkt obegränsat med utrymme, och inte heller pengar för den delen. Men det finfina med Elfa är ju att om bara bärlisten är på plats så kan man ju köpa lite småsaker allt eftersom och haka på =)
.
Är väl ingen som har missat vid det här laget att jag är extremt förtjust i Elfas nya förvaringskoncept Elfa Utility

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar