tisdag 22 juni 2010

Tisdag och strålande sol

Vaknar till ett strålande solsken denna tisdag morgon, bara tre dagar kvar till midsommar och mindre än en vecka tills mellansonen fyller år. Måtte det fina vädret hålla i sig!

Jag kommer att börja morgonen med en rundtur i en av fabrikerna, visserligen andra gången för mig men upprepning är ju alltid bra. Sedan har jag två timmar egen tid som det gäller att utnyttja till max, och eftersom det är tisdag så betyder det kundfordringsarbete.

På em ska jag och min kollega få ta del av första testet av vår nya databas. Har givetvis kikat på den redan och det känns som vi snart är i hamn. Lite smärre förändringar och tillägg så kan vi släppa den till organisationen sedan. Blir en höst med många implementeringsmöten både på marknad- och säljsidan men också hos inköp.
Är så vackert med alla blommor som slåss om att synas på baksidan. Smörblomman kanske kan klassas som ogräs, men så länge den blommar får den vara kvar. Nu har även blåklinten slagit ut och en del klockor samt massor av lupiner. Så mycket midsommar det bara kan bli =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar