fredag 11 juni 2010

Fredag och sovmorgon

Bestämde mig för att unna mig en sovmorgon idag, härligt att kunna sova ända till 6 och ändå inte behöva stressa för att komma till jobbet i tid. Ser att klockan redan är 7.30 så jag får nog kanske ta och lägga på ett litet kol ändå, måste plocka ihop kladdkakor, elvispar och doningar så jag får allt med mig till fredagsfikat.

Vädret verkar blir sisådär, tråkigt att det ska bli sämre väder när det drar ihop sig till helg. Hade ju velat göra massor utomhus i helgen, men jag kanske kan lura iväg mannen till brädgården och köpa skivor till trappen. Skulle vara skönt att komma vidare med trappen så att det bara är för snickaren att sätta dit lådorna sedan.

Tycker så mycket om dessa små söta krukor från Trivsamt. Hade velat haft två stycken till, men tydligen var det många mer än jag som gillade dem för det fanns bara större storlekar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar