måndag 24 maj 2010

Lång måndag - spännande tisdag

Har haft en toppendag på jobbet, inga möten inbokade utan jag kunde i lugn och ro förbereda morgondagens möte samt lösa några småsaker som blivit liggandes.

Plockade upp systeryster och for på en shoppingrunda som slutade i bara praktiska saker som tvättmedel, sköljmedel och kaminbränsle för min del men ett par snygga partyskor för syrran. Jag är på jakt efter en stor, vit keramikburk med lock som jag kan ha flingor i, men jag hittar bara svindyra =(

Kom hem och plockade upp tonåringen och skjutsade honom på träning, passade på att hälsa på gumsan för lite kaffe samt handla lite matsäck åt lillen innan jag plockade upp tonåringen för hemfärd. Vid 20.45 fick jag äntligen komma hem och ta av mig skorna.

Är lite nervös inför några möten imorgon, ska börja agera helt solo på jobbet nu och det känns ju positivt, men som sagt otroligt nervöst. Men jag känner mig väl förberedd tack vare den lugna dagen idag. Så det kanske är dags för lite skönhetssömn så jag känner mig pigg och utvilad imorgon (Har det någonsin hänt? Nej, men det låter ju bra att säga det).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar