onsdag 19 maj 2010

Hoppas värmen håller i sig

I går kväll när jag ställde in sönernas cyklar i förrådet var det över 16 grader varmt ute, hur härligt är inte det? Bara att hoppas på att värmen håller i sig framöver.

I dag är det mulet och regnet hänger liksom i luften, men det kanske bättrar på sig under dagen. Har lite plantering att ta hand om på em/kvällen så det vore bra om regnet höll sig borta. Har köpt lite fler av de blomlådor som syns på fotot nedan, fick en äggplanta, två paprikaplantor samt en chiliplanta av min moster som jag ska sätta i större krukor i dag.

Men först ska jag till jobbet, fm ser skaplig ut, men em är rent bedrövlig. Har fyra möten som på ett eller annat sätt överlappar varandra. Kommer bara att hinna med tre av dem varav jag måste smita tidigare från de två första.

Nä, nu är det frukostdags för kidsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar