fredag 2 april 2010

Nu har den kommit, Marimekko skålen som jag vann =)

Är ju lite seg i startgroparna ibland, så det tog ett tag innan jag fick tummen ur att beställa Marimekko skålen jag vann för en månad sedan, passade även på att beställa några kivi lyktor när jag ändå hade fri frakt. Borde spara alla pengar jag kan inför Bali resan så jag lär ju få bannor av mannen =(
.
Både skålen och lyktorna kommer från RoyalDesign, där jag fick ett presentkort i vinst att handla skålen för. De har massvis med vackra saker till ett bra pris.
.
Marimekko skål som jag vann i förra månaden, valde en ofärgad för att kunna kombinera den med allt. Skålen kommer från RoyalDesign.

Köpte även ett 3-pack Kivi ljuslykta klar


och två st Kivi ljuslykta grå.

Bilden på lyktan är lånad från RoyalDesign.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar