tisdag 30 mars 2010

Snäll snickare och långväga gäster

Full rulle här hemma just nu, får långväga gäster alldelens strax. Star och Sun från fabriken i Kina är på utbildning på vår fabrik och mannen har åkt att hämta dem så ska de äta lite mat med oss samt titta på fotboll.

Själv ska jag jobba lite, hann inte färdig med kundfordringsanalysen som jag gör varje tisdag. Är enbart roliga siffror i den så det är med glädje jag slår mig ner vid köksbordet och gör färdigt analysen, blir en rolig överraskning för alla i morgon när de öppnar mailet =)

Hade precis vår alldelens egen snickare på besök, han brukar rycka ut när projekten blir för stora och svåra för oss. Han har lovat mig utdragslådor under trappen (senaste löftet var i juli i fjol...men så är han ju också hantverkare haha). Han såg lite skamsen ut när han kom och lovade att fixa det i maj när han iaf ska hjälpa oss att få skorstenen på plats.


Förhoppningsvis kommer de planerade utdragslådorna under trappen på plats i maj...hoppas hoppas hoppas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar