fredag 19 mars 2010

Massor att göra innan fredagsmyset kan börja

Har lite att dona med innan jag får krypa ner i soffan för kvällen. Syster Yster har bett att få låna de två minsta barnen för att ha lite fredagsmys, så jag ska strax skjutsa dit dom. Ska passa på att hyra tre bra filmer, köpa lite gotta och annat smått och gott, lämna tillbaka en bok på biblioteket, hämta den stora sonen, hämta mannen på jobbet för att slutligen köpa lite thaimat och åka hem och påbörja kvällen. Blir nog inte förren framåt 21 som vi kan sjunka ner i soffan, men vad gör det när man får sova ut imorgon =)

I morgon efter frukost tänker jag ta mig en rejäl långpromenad, har promenerat till jobbet i två veckors tid nu men i nästa vecka kommer jag att åka bil varje dag. Mannen visade mig gymmet på jobbet idag, är en riktig fegis och törs inte gå dit om inte någon visar mig hur det ser ut först. Men nu har jag inga ursäkter kvar så det är bara att masa sig dit i nästa vecka för att kompensera de uteblivna promenaderna.

Nä, dags att röra på fläsket om man ska få någon sofftid idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar