söndag 28 mars 2010

Känner mig förföljd

Blir så ARG varje gång det ringer en telefonförsäljare, vill bara ta telefonen och drämma den det hårdaste jag bara kan rakt in i väggen. Märks verkligen att vi glömt att förlänga vårt Nix-telefoni, det ringer telefonförsäljare flera gånger varje dag.
.
Känner mig förföljd, borde finnas någon lag mot sånt här. Om jag vill köpa något går jag till affären, hemma vill jag bara vara ifred från dessa parasiter.
.
Många är dessutom rent ut sagt otrevlig och tar inte ett nej, man måste säga nej massor av gånger och då får man några aggresiva haranger i örat innan de lägger på luren.
.
Känner verkligen hur dessa parasiter suger ur all energi i kroppen på mig och gör mig arg och irriterad flera gånger varje dag.
.

Bilden kommer från internet någonstans, minns inte längre var...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar