onsdag 3 mars 2010

Greys Anatomy

Bilden är lånad från kanal5.se
.
Som jag har längtat, och idag var det äntligen dags. Denna tårdrypande, underbara serie som inte lämnar ett enda öga torrt, iaf inte mina.

Är så skönt att kunna skratta och gråta med alla dessa härliga karaktärer varje onsdag. Säsongspremiären var inget undantag och nu vill jag bara att det ska bli onsdag igen...FORT!!!

Tidigare hade jag en soffkompis varje onsdag, men lillen tycker jag gråter för mycket och har numera övergivit mig =(

Var och hyrde tre dvd filmer så barnen ska kunna roa sig på fm nu när det är sportlov och mamman jobbar och pappan sover eftersom han har nattskift denna vecka. Men de kunde inte hålla sig till imorgon fm , så första filmen är redan avverkad.

I morgon är det säsongspremiär för att annat av mina favoritprogram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar