måndag 22 mars 2010

22 dagar till paradiset

Med -7,7 grader ute och bara 19,6 grader inne är det inte konstigt att man längtar bort till sol och värme *brrrrrr*

Känns som att mars är ovanligt långt i år, tycker det har varit mars i en hel evighet nu, vill bara att det ska ta slut och att det ska stå april i almanackan.

Ska ta och väcka mina små busar nu, dags för en ny skolvecka med massor av nationella prov för de två små. Själv ska jag göra mig redo för ännu en hektisk dag och vecka, är fullt upp inför kvartalsbokslutet. Men jag ska ta en rejäl långlunch för att möta upp med min bästa vän från högstadiet. Är inte ofta vi hinner träffas, men kanske kan det bli oftare nu när vi bor i samma stad igen.

Nu håller vi tummarna för en solig och varm dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar