fredag 5 februari 2010

Ljuva fredag

Även om jag ännu inte hunnit njuta av att det är fredag så är det underbart bara att veta att det faktiskt är fredag.

Full rulle på jobbet (med en uppskattad paus för kladdkaka), direkt till affären för att handla till baket och sedan hem och sätta fart med snickerskakor och snoddas/kärleksmums. Beställde skräpmat på hemkörning och nu har jag precis städat upp i köket efter bak och mat. Så nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av det lilla som är kvar av fredagskvällen.

I morgon är det kalas, lillen fyller 10 år. 10 ÅR!!!!! Fattar ingenting...det måste ju betyda att jag börjar bli gammal som gatan. Fast det kvittar tycker jag, har ingen som helst panik över min ålder, jag har hunnit med att göra och se mycket. Tog ju dessutom mina sista vuxenpoäng härom året när jag gifte mig...nu är det bara vovven som fattas haha.

Känner mig sprudlande glad idag, kan ju bero på att allt har flutit relativt bra idag, barnen har skött sig, jobbet har varit tempofyllt men utan katastrofer, har hunnit med att prata/chattat/messat med flera vänner (är svårt att få tiden att räcka till alla), mannen hade städat hela huset när jag kom hem och framför allt...framför mig på bordet ligger flygbiljetterna till BALI =)

Dags att toppa denna dag med den senaste Wallanderfilmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar