lördag 16 januari 2010

Slappar lördag

Dagen har gått i slöhetens tecken. Sov till 9.30 och sedan blev det frukost innan jag fick främmande av gumsan som stannade en lång stund. Vi hinner inte träffas så ofta trots att vi bor 100 meter ifrån varandra, så det var skönt att få prata ikapp allt som har hänt sedan vi träffades sist.

Sedan slängde jag ihop lite stuvade mackaroner och falukorv innan jag började färga håret. Nu har jag diskat och provat kläder inför kvällens bravader. Blev till slut den lilla svarta som ska få komma till användning för första gången.

Försöker få i mig lite vatten så att det inte ska snurra till i huvudet redan vid första glaset ikväll. På jobbet dricker jag massor av vatten men hemma blir det bara kaffe och te.

Dags för duschen nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar