onsdag 13 januari 2010

Piggare idag

Känner mig mycket piggare idag, konstigt vore väl annars med tanke på att jag somnade redan vid 19 igår, visserligen vaknade jag till liv och var upp en timme innan jag lade mig igen. Men jag blev iaf av med huvudvärken som började komma efter lunch för att utveckla sig till en rejäl migrän innan jag kom hem.


Idag har vi knåpat och trixat för att hinna få en stor rapport färdig och framåt 16.15 kunde vi skicka in den till huvudkontoret. Den ska eg inte vara inne förren på fredag kväll, men min kollega skulle vara ledig i två dagar och vi andra har revisorerna att ta hand om i morgon. Skönt att ha den ur världen.


Åt en jättegod lunch idag på Livingroom, på dagens meny stod Mandelstekt uerfilé med basilikasås och Italiensk fritatta. Hade aldrig hört talas om en fisk vid namn uer, men tydligen ska den vara en aborreliknande fisk som är ful som stryk...men det kvittar ju så länge som den är god.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar