fredag 29 januari 2010

Bloggpaus

Ibland är livet lite tungt och denna vecka har varit allmänt jobbig på många sätt. Har inte haft någon som helst ork att sätta mig vid datorn och blogga. Hoppas helgens trevligheter ska få mig på banan igen.

I morgon fm sätter jag och mannen oss i bilen och kör mot huvudstaden, där ska vi träffa vår underbara "dotter" och hennes lika underbara sambo för en liten mysig middag på mamas and tapas på Kungsholmen. Sedan ska jag och mannen förflytta oss till Chinateatern för en förhoppningsvis underbar föreställning av Hairspray. Natten tillbringar vi på hotell och är det någonting jag gillar så är det hotellfrukost. Söndagen ska vi tillbringa med våra bonusbarn och lite shopping.

Kanske ska sätta lite fart med packningen då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar