fredag 15 januari 2010

Äntligen fredag

Äntligen, äntligen fredag!!!
~
Som jag har längtat efter fredag denna vecka!
~
Började inte allt för bra, blev en massa strul som gjorde att jag kom sent till jobbet. Men det hindrade inte mig (även om det dåliga samvetet har gnagt hela dagen) från att ta en lång lunch samt sluta i normal tid iaf.
~
Blev lunch på Living Room idag igen och jag åt en god lunch (Helgrillad, benfri kotlettrad med Jamaicapepparsås och rostad klyftpotatis) med gott sällskap. Finns några få som jag saknar av mina tidigare kollegor och han är den jag har saknat mest så det var skönt att få sitta ner och prata en stund. En sån där människa man kan säga precis vad som helst till och veta att han varken berättar det vidare eller fördömmer. En riktig vän med andra ord, även om vi inte ses så ofta.
~
Fick en inbjudan igår om att gå ut och äta middag i morgon på Bistro Nord i Gävle. Efter mycket velande fram och tillbaka tackade jag ja under eftermiddagen. Fast hela kroppen säger nej så vet jag att jag måste ut och umgås med folk om jag ska komma tillbaka på fötter igen. Dessutom är det ju inte helt fel att umgås med en go och glad tjej en hel kväll. Även hon är en av de som jag saknar från mitt gamla jobb.
~
Snart blir det lite kaffe med gumsan och sedan mys med familjen.
~
Äntligen fredag!
~
ÄLSKAR FREDAGAR!
~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar