lördag 19 december 2009

Var är mitt glitter?

Granen är som sagt redan färdigklädd, om man bortser från glittret som sedan förra julen fått ben och gått härifrån?! Har i alla år haft en uppsättning glitter i guld och en i silver, men nu hittar jag inget av dom. Men jag är rätt så nöjd med granen iaf, den glittrar så vackert när mörkret sänker sig utanför fönstren, att sätta ett ljusnät i granen ist för julgransbelysning var det smartaste jag någonsin gjort. Enkelt och sååå mycket vackrare att titta på =) (tyvärr ser man inte på bilden hur fint de lyser)

I dag blev vi av med garderoben vi haft ute på försäljning på Blocket, tyvärr var det ingenting annat i annonsen som verkar locka folk, så det får bli tippen på måndag. Har städat och tvättat för hela slanten, samt slagit in en massa julklappar.


Är så kär i det billiga julklappspapperet jag hittade på Willys, skulle helst slå in alla julklappar i det. De små tomtarna på pappret är ju bara så söta.


Passade på att städa upp lite bland alla mina inslagningspapper, har varit smart och ställt alla i en av barnens papperskorgar. Man kan aldrig få för många fina inslagningspapper tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar