torsdag 31 december 2009

Nyårsafton 2009

Då var det dags för årets sista dag, var har hela året tagit vägen undrar man? Vet man brukar summera året som gått, men det känns inte som det finns spec många godbitar att plocka ut. Jag får hoppas på ett bättre 2010 helt enkelt!

Det är iaf vitt och vackert utanför och det är jag tacksam för, så länge jag slipper gå ut haha


Trivs bättre inomhus med massor av tända ljus. Vi var och handlade allt i går så idag tänker jag inte sticka ut näsan utanför dörren. Det ska städas och lagas mat innan systeryster med vän kommer hit.

Nedan är en sak jag ser fram emot under 2010, jag och mannen ska på Hairspray och vi ska dessutom gå och se genrepet till Melodifestivalen i Sandviken (fast med tanke på startfältet så känns det lite som bortkastade pengar)

Det jag önskar mig utav 2010 förutom god hälsa och lycka för alla nära och kära är en resa till något varmare ställe (läs Thailand), men det känns inte som om pengarna kommer att räcka till det i år. Vi har alldelens för många projekt på G härhemma som slukar alla våra surt förvärvade pengar.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig nyårsaftonskväll och att 2010 blir året ni alla har drömt om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar