måndag 28 december 2009

Min födelsedag

Eftersom vi lade oss efter midnatt fick jag reda på presenten från familjen redan då, det har smusslats och tisslats sedan innan jul om denna present. Jag och mannen ska på HairsprayChinateatern den 30 januari och ska sova på Scandic Anglais samt umgås med våra extra små barn på Kungsholmen. En god middag på Mamas and Tapas hoppas jag också hinna med samt lite shopping på söndag fm innan vi styr kosan hem igen.

På fm åkte vi till Valbo och där hittade jag äntligen en Everestparkas som fick följa med mig hem. Sedan har det kalasats hela em och kvällen, massor med folk och fina blommor och presenter. Alldelens för mycket har jag fått! Har fått flera presentkort till Annas Topp till Tå, presentkort på MQ, pengar, hudvårdsprodukter samt ett trefat från Cult Design med en tvålpump, diskmedelspump samt en skål till diskborsten (matchar perfekt till min kaffe- och teburk från samma serie).

En familjepizza och hyrfilm fick det bli nu på kvällningen när jag iaf skulle iväg och hämta den stora sonen i Kungsgården. Vägarna var helt röjda nu (har varit värsta snökaoset under dagen), men jösses vad halt det var.

Nu ska jag tvinga bort lillen och pappan från X-boxen så vi kan gå ner och titta på film ist.

Bild lånad från Stadium.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar