lördag 21 november 2009

Jaha, då var det helg igen då

Har varit en konstig vecka. både massor av positiva saker men även en hel del tunga saker. Jobbet känns helt ok, allmänt förvirrad och massor av hur-ska-jag-klara-allt-det-här-tankar, men jag hoppas det ska bli bra i slutändan. Mannen kom hem i måndags, sköt att bli två vuxna att dela på allt här hemma. Men han lever i en annan tidzon än oss och kliver gärna upp vid sju (inte allas likt honom vill jag lova) men sedan vill han gå och lägga sig vid sju på kvällen. Tar väl en vecka till innan han är återanpassad till svensk tid.

I onsdags var jag och gumsan på "Pengarna eller livet", uj vad vi skrattade. Tårarna rann flera gånger för vi skrattade så mycket. Har ni inte sett den, gör det!

I går var jag på utbildning gällande vårt affärssystem och de ekonomiska rapporter vi plockar ut därifrån. Toppen för mig som är helt grön på detta system.

Allt det negativa låter jag bli att ta upp dels för att det är för jobbigta tt ens tänka på dels för att jag försöker anamma mitt nya tankesätt...men vi jobbar vidare på problemen och jag hoppas det vänder snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar